Joo no kävi silleen, et minä pääsin näppärästi Tampereelle. Me ei oltu nähty Rändy-Spändyn kanssa ainakaan kuukauteen, joten olikin jo korkea aika järjestää pienimuotoinen fucked up miitti. Mun oli pakko tietenkin käyttää kokoajan tuota "miitti" -ilmaisua, ko Stumbrousta se kuulosti niin hölmölle, että se vaan pyöritteli päätään ja tuhis jotain, ainakin välillä. Teetä piti keittää kerran tunnissa, tietenkin, koska minä olin paikalla. Ja kaiken tuon hassuttelun ja teenkeiton lomassa irrotin jääkaapin töpselin.. "No, kun minusta minä kyllä irroitin..." "Niin jääkaapin tömpselin." "..teenkeittimenpäs." Mutta mitään tuhoja ei tullut, onni onnettomuudessa niinkuin jotkut aina tällaisissa tilanteissa sanovat. Nykyään oon aika tarkka töpseleiden käsittelijä.

192234.jpg

Illalla soitin Tuomakselle muutamaa uutta lauluani. Nauhotettiin niistä pienet pätkät, että Tuomas voisi tehdä niihin toiset kitarat tai mitä sitten ikinä mieliikin. Mutta sen enempää ei oikeestaan fucked uppeiltu, kun oltiin molemmat hitusen kipeitä, eikä siis oikeen jaksanut muuta kuin juoda teetä (hmm taidan tässä vaiheessa puhua vain itsestäni) ja kuunnella vanhoja ah niin nostalgisia minidiskejä. Niistä kyllä riittikin huvitusta moniksi tunneiksi, kunnes salakavalaa taisin nukahtaa.

192235.jpg

Oli hauskaa ja toivottavasti taas pian pääsen uudelleen visitoimaan, jos vaikka silloin saataisi vihdoin tuo pitkään puhuttu levyn tekeminen konkretia tasoille. Noh tuotah, konkretia ei ehkä kylläkään ole meidän vahvuuksia, mutta ei anneta sen häiritä, kun ei se ole ennenkään häirinnyt(päh!).

-rakkain terveisin Kosovo.